Prošlo je godinu dana od kada je u sklopu projekta Connecting Cinemas in Rural Areas, inicirana kampanja pod nazivom On the way to my cinema. Spomenuta kampanja imala je za cilj prikazati utjecaj pandemije na svakodnevni život i navike ljudi u europskim gradovima. Tako su svi zainteresirani imali priliku snimiti kratke video uratke u kojima prikazuju svoj put do omiljenog kina u vremenu kad je većina kino dvorana bila zatvorena.
Sinoć, 2.11., vodeći partner, Neue Kammersipele iz njemačkog Kleinmachnowa, organizirao je u svom kinu događanje na kojem su, putem prijenosa uživo, svi zainteresirani mogli pogledati preko 20 filmova pristiglih iz svih krajeva Europe, a nakon toga i glasati za najbolji kratki film. Pobjednički video stigao je iz Irske, a prikazao je je obiteljsku šetnju ulicama Belfasta do omiljene kino dvorane. Dobitnik je osvojio i vrijednu nagradu: posjet filmskom festivalu kod projektnih partnera iz rumunjskog Rasnova.
Još jednom, Connecting Cinemas je povezao projektne partnere i publiku iz različitih zemalja te pokazao da se, unatoč svim izazovima, mogu naći načini za povezivanje, zajedničku suradnju i ostvarenje zadanih ciljeva.
Snimku događanja možete pogledati na društvenim mrežama projekta.
O PROJEKTU
Connecting Cinemas in Rural Areas projekt je kojim partneri rade na povezivanju europske publike razvojem zajedničkih programa, organizacijom kulturnih događanja i simultanih kino projekcija koje će pružiti posve novo iskustvo gledanja filmova istovremeno povezujući publiku iz različitih europskih regija te jačati svoje kapacitete.
U projektu, uz vodećeg partnera, njemačkog kino-kulturnog centra Neue Kammerspiele iz Kleinmachnowa, uz Tvrđavu kulture Šibenik, sudjeluju još: Public Art Lab (Njemačka), Amza Pellea Cinema (Rumunjska), Cinema Star, (Grčka), M2C Institute for Applied Media Technology and Culture at the City University of Applied Sciences (Njemačka), Amsterdam University of Applied Sciences (Nizozemska) i KEA European Affairs Brussels (Belgija).
Projekt je financiran od strane Europske komisije iz prioriteta "Europa spremna za digitalno doba", a provodi se u okviru poziva Cinemas as Innovation Hubs for Local Communities. Ukupan proračun projekta je 611.455,00 eura, od čega se iznos od 72.440,00 eura odnosi na proračun Tvrđave kulture Šibenik.
Sadržaj ovog priopćenja isključiva je odgovornost JUK Tvrđava kulture Šibenik i ni na koji način ne odražava stavove Europske Komisije/MEDIA Policy, Audiovisual Industry & Media Support Programmes.