U sklopu projekta revitalizacije još jedne šibenske tvrđave, Barone, Grad Šibenik je 25. i 26. listopada 2015. godine organizirano okrugle stolove ''Novi turistički potencijali u Šibeniku - revitalizirana tvrđave Barone'' namijenjene svim poduzetnicima i djelatnicima u turističkom sektoru s područja Šibensko-kninske županije zainteresiranima za projekt obnove, sadržaja i turističkih potencijala na tvrđavi Barone, ali kako bi se predstavili i rezultati Studije turističkih potreba i preferencija u gradu Šibeniku.
''Održavanjem ovih okruglih stolova željeli smo prezentirati Tvrđavu Barone kao jednu novu i kulturnu i turističku atrakciju u gradu Šibeniku i Šibensko- kninskoj županiji, ali također kao i jednog generatora poboljšanja, unapređenja i partnerstva s malim i srednjim poduzetnicima na ovim prostorima, te zajedno s 50 sudionika koji su prisustvovali izvesti zaključke i prijedloge turističkih paket aranžmana.'' ,izjavila je Gorana Barišić Bačelić, voditeljica Odjela za upravljanje fortifikacijskim sustavom Muzeja grada Šibenika.
Tvrđava Barone je svojevrsni pionir u korištenju Augmented Reality tehnologije- svi posjetitelji imati će mogućnost iz prve ruke ući u slavnu prošlost i vidjeti obranu Šibenčana od napada Osmanskog carstva za vrijeme Kandijskog rata, dok će lokalni mali i srednji poduzetnici dobiti će priliku da se predstave sa svojim vrhunskim autohtonim proizvodima.
Kako postoji namjera prepoznavanja i uvažavanja suvremenih trendova u svjetskom turizmu, te pokušaj implementacije istih na području Šibensko-kninske županije, Grad Šibenik je sklopio ugovor s turističkom agencijom F-TOURS putovanja d.o.o. iz Splita za izradu Studije turističkih potreba, preferencija i trendova u Šibensko-kninskoj županiji za čiju je izradu bio zadužen Siniša Viđak, voditelj odjela kulturnog i kongresnog turizma.
''Studija se provodila u nekoliko etapa, od analize različitih korisnika i pružatelja turističkih usluga na području Šibensko-kninske županije, preko izrade plana i provođenja anketnih pitanja i intervjua kako bi se što točnije obradili i analizirali prikupljeni podaci. Zaključci su i više nego zanimljivi- turistička atraktivnost županije i doprinos Tvrđave sv. Mihovila vrlo visoko su ocijenjeni i jasno je utvrđeno da, bez obzira jesu li se posjetitelji ikad prije susreli s naprednom tehnologijom, vrlo se cijeni inovativnost i ulaganje u kulturnu baštinu, odnosno ona vrijednost više koja ih intrigira zašto da posjete i još jednu tvrđavu. Primjeri iz prakse pokazu da su poznate kulturne atrakcije ‘mamac’ za dovođenje gostiju na neko odredište, ali i da je gastronomija jedan od pouzdanih kanala za podizanje sveukupnog zadovoljstva gosta odredištem, čime se izuzetno širi promocija odredišta 'od usta do usta', što je u konačnici i najučinkovitiji promotivni kanal.'' ,zaključio je Viđak.
Ukupna vrijednost projekta "Barone – otkrivanje bogate prošlosti, put prema uspješnoj budućnosti" iznosi 1.377.165,38 €, od čega EU sufinancira 993.900,25 € (72,17%), dok sufinanciranje vlastitih sredstava iznosi 383.265,13 € (27,83%). Nositelj projekta je Grad Šibenik, a partneri su Turistička zajednica Grada Šibenika, Muzej Grada Šibenika, Fakultet strojarstva i brodogradnje u Zagrebu i Istvan Dobo Castle Museum u Egeru, Mađarska.