Od svečanog otvorenja revitalizirane tvrđave Barone prošla su četiri mjeseca. U tom periodu novu šibensku atrakciju obišlo je 17 000 posjetitelja. Projekt revitalizacije tvrđave Barone, uz infrastrukturne radove na renovaciji same tvrđave, uključivao je opremanje gastro-kulturnog centra, dječjeg igrališta i gradnju amfiteatra. Kroz tehnologiju proširene stvarnosti, jedinstvene na ovim prostorima, posjetitelji mogu doživjeti likove, zvukove i prizore Šibenika iz 17. stoljeća.
Tvrđava Barone više nije prva linija obrane, već je postala mjesto na kojem nastaju neke nove uspomene, mjesto na kojem se prošlost i budućnost prepleću u trenutku koji je na Tvrđavi Barone uvijek - više od stvarnosti.
Specifični cilj projekta Barone - promoviranje malog i srednjeg poduzetništva u turističkom sektoru- ostvaren je kroz suradnju sa čak 43 poduzetnika čiji su proizvodi odabrani u sklopu javnog poziva projekta Barone- otkrivanje bogate prošlosti, put prema uspješnoj budućnosti te se nalaze u ponudi suvenirnice.
Tijekom projekta razvijen je niz vlastitih autohtonih proizvoda i suvenira pod brandom Barone memories, dostupnih u sklopu suvenirnice.
Šibenski gradonačelnik, dr. Željko Burić, istaknuo je prepoznatljivost šibenske turističke priče:''Šibenik nastavlja graditi inovativnu turističku priču; nakon uspješnih rezultata Tvrđave sv. Mihovila, i tvrđava Barone postaje mjesto okupljanja Šibenčana, ali i sve većeg broja posjeta turista i gostiju našega grada. Uz tehnologiju proširene stvarnosti i gastro-kulturni centar, Barone je već osvojio prestižnu nagradu struke na Danima komunikacija, najvažnijoj konferenciji o tržišnom komuniciranju, kada su digitalni sadržaji projekta Barone ocijenjeni najboljima u kategoriji 'Inovativna upotreba tehnologija' u sklopu natječaja Mixx 2016. S našom pričom nastavljamo i dalje, te očekujemo dvostruko slavlje u ovoj godini u kojoj slavimo 950. obljetnicu prvog pisanog spomena Šibenika, završetak projekta Barone i početak projekta obnove tvrđave sv. Ivana. Šibenik snažno ide naprijed.“
Voditeljica Odjela za upravljanje fortifikacijskim objektima, Gorana Barišić Bačelić predstavila je rezultate poslovanja tvrđave Barone od otvorenja 31. siječnja 2016. godine do danas: ''Projekt Barone već u ovoj početnoj fazi rada pokazuje uspješne indikatore poslovanja, kako kroz ostvarene ciljeve projekta tako i kroz posjećenost i interes različitih profila korisnika. Obje obnovljene šibenske tvrđave, Mihovil i Barone, dio su jedinstvene turističke ponude i kroz objedinjenu ulaznicu koja posjetiteljima omogućuje obilazak u roku od 7 dana od kupnje iste. Veliki broj posjetitelja se tako nakon obilaska tvrđave sv. Mihovila upućuje na tvrđavu Barone čime se premostila zapreka dislociranosti van uobičajenih turističkih ruta. Zadovoljni smo brojkom od 17 000 posjeta u predsezoni. Ukoliko usporedimo brojke s rezultatima iz prošlogodišnjeg razdoblja vidljiv je porast broja individualnih i grupnih posjetitelja. Klub prijatelja tvrđava dosegao je brojku od preko 4 000 članova većinom građana Šibenika i okolice. Kroz Klub prijatelja želimo građane emocionalno povezati s kulturnom baštinom svog grada i potaknuti na što češće korištenje novoosmišljenih sadržaja.“
Projekt ''Barone- otkrivanje bogate prošlosti, put prema uspješnoj budućnosti'' ukupne vrijednosti 1.377.165,38 eura financiran je od strane Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj s 72,17% vrijednosti fonda. Uspješnom završetku projekta obnove Tvrđave Barone pridonijeli su i Partneri projekta: Fakultet strojarstva i brodogradnje u Zagrebu; Istvan Dobo Varmuzeum Eger; Muzej grada Šibenika i Turistička zajednica grada Šibenika.