Tvrđava kulture u svibnju je objavila Poziv za dostavu ponuda za nabavu usluga izrade vizualnog identiteta Kuće umjetnosti Arsen, dvorane koja će zaživjeti na mjestu nekadašnjeg gradskog kina Odeon.
Na poziv su pristigle ukupno 34 prijave i idejna rješenja, a Povjerenstvo za ocjenjivanje i odabir ponude najvišim prosječnim brojem bodova ocijenio je rad autorskog tima Plac Studio.
Prema mišljenju Povjerenstva, predloženo vizualno rješenje najbolje odgovara na propozicije opisane pozivom - prepoznatljivost i originalnost logotipa odražava suvremeni interijer i eksterijer prostora, ali i odgovara na zahtjevan zadatak komunikacije budućih sadržaja koji će se u prostoru odvijati. Naime, programske smjernice ovog novog gradskog prostora bit će usmjerene prvenstveno na suvremene kulturne i umjetničke prakse te povezivanje kulturne scene i lokalne sredine, a logotip prostora i njegove varijacije trebaju vizualno razlikovati navedene sadržaje.
Cilj je da Kuća umjetnosti Arsen s vremenom postane lokalni i regionalni hub koji raznovrsnim i kvalitetnim programima obogaćuje kulturni život zajednice. Prepoznatljivi logotip i znak svakako će biti jedno od ključnih stavki pri stvaranju svijesti korisnika i budućih posjetitelja Kuće.
Odabrano idejno rješenje možete pogledati na poveznici niže:
Idejno rješenje vizualnog identiteta Kuće umjetnosti Arsen - autor Plac Studio