HR
EN

O Target konferenciji

Target konferencija okuplja hrvatske i europske stručnjake iz područja razvoja publike i pruža priliku za inspirativne rasprave i produktivne interakcije.

 

CILJ KONFERENCIJE:

  • ojačati kapacitete kulturnih ustanova u području razvoja publike
  • doprinijeti kreiranju kvalitetnijih sadržaja
  • upoznati sudionike konferencije s alatima i smjernicama za uspješnu identifikaciju i razvoj vlastitih publika

CILJNE SKUPINE:

  • voditelji kulturnih institucija
  • stručnjaci za kulturni menadžment
  • djelatnici u kulturi
  • kreatori programa u kulturi
  • istraživači kulture 
  • i druge zainteresirane javnosti

Misija Target konferencije je da istraživanje i razvoj publike postanu ključna komponenta rada ustanova u kulturi.

Sudionici konferencije imat će priliku poslušati predavanja hrvatskih i međunarodnih stručnjaka koje predvode dvije priznate stručnjakinje u polju razvoja kulturnih publika - Alessandra Gariboldi i Agata Etmanowicz. Osim predavanja, sudionici će kroz dva dana sudjelovati na interaktivnim radionicama i konstruktivnim raspravama, te nizu neformalnih druženja u Kući umjetnosti Arsen te na šibenskim tvrđavama Sv. Mihovila i Barone. 

 

Foto konferencija

 

Kako je došlo do organiziranja Target konferencije 2020.?

Ideja o Target konferenciji nastala je u Tvrđavi kulture Šibenik u rujnu 2018. godine kada je organizirana prva međunarodna konferencija pod nazivom "Razvoj publike i upravljanje u kulturi: novi koncepti za nove modele" u Šibeniku.

Cilj konferencije bio je potaknuti kreatore lokalnih, regionalnih i nacionalnih kulturnih politika i javnih ustanova koje upravljaju baštinama da se razvijaju prema suvremenim konceptima i kulturnim praksama 21. stoljeća - koje naglašavaju upravo razvoj publike.

Konferenciji su se odazvali brojni dionici iz kulturnih institucija, javnih tijela i civilnih organizacija iz cijele Dalmacije. Izlagači su bili stručnjaci iz područja kulturnog menadžmenta, muzeologije i komunikologije iz Hrvatske, Slovenije i Italije koji su prezentirali suvremene trendove u razvoju publike i najbolje prakse uključivanja kulturne baštine u svakodnevni život lokalnih zajednica.

ZAKLJUČCI KONFERENCIJE 2018.:

  • konferencija je ukazala na potrebu za uvođenjem sustavnog pristupa temi razvoja publike na nacionalnoj razini
  • kulturne institucije se ovom temom i dalje bave intuitivno, bez strateškog pristupa i uz rijetke evaluacije osmišljenih programa
  • naglašena je potreba za dostupnim znanjima i alatima potrebnim za razvoj uspješnih koncepata razvoja publike
  • postavljeni izazovi:
    • pitanje dodatnih izvora financiranja ustanova i organizacija
    • prilagodba vlastitih upravljačkih modela suvremenim konceptima i kulturnim praksama 21. stoljeća
    • razvijanje stručnog i javnog dijaloga o razvoju kulturnih publika na nacionalnoj i međunarodnoj razini

 

Slijedom zaključaka prošlog izdanja konferencije, Tvrđava kulture nastavlja s  organizacijom konferencije o razvoju publike u Šibeniku, obogaćujući program i mijenjajući ime događaja u

Target konferencija.

Postavke pristupačnosti